YOU "L" ROCK!!!!!!!;)

det finns inte många människor som kan påverka mig med skrift och tal som du kan min vän...
du vet precis vad jag menar,när jag läser det du skriver är jag nära till tårar......på ett bra sätt kanske bör tilläggas..
du är underbar..... vet du det???
utan dina råd och tips vore jag inte hälften av den människa,kvinna,vän och mamma mm som jag är idag:)
kunde jag som du skrev i din logg donera min kropp så skulle jag det bara för din skull.....
det där lät lite skumt kanske men du förstår vad jag menar när du läser det:P
måste ju oxå få säga att jag vet vem du brås på och när du läser detta får du gärna tala om för denna person att jag sagt det och jag ser eran styrka.
älskar dig min vän!!!!!   kram på dig:)

Kommentarer
Postat av: Lina Börjesson

Sötnöt!!

2011-07-02 @ 10:35:28
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0