Angelica och Marcus

Igår var man och lyssnade på Angelica och Marcus med mina barn och en tjejkompis i Gimo vid kolhuset och det var riktigt mysigt och dom var riktigt duktiga båda 2.
Låtarna väckte gamla minnen och man kunde inte låta bli att ryckas med och nynna och digga med lite.underbar stund i grön gräset:)
idag åkte mamma, jag, min bror och mina barn till östhammar och lyssnade på erik saade vid krutudden och det var riktigt ös där faktiskt.
Barnen och mamma tyckte att det var riktigt kul, bror min tyckte väl mest att det var pinsamt men jag tyckte det var kul för såg lite bekant folk jag inte sett på länge samtidigt som man lyssnade på erik:) haha

Kommentarer
Postat av: Lillemor Nordström

Ja visst var det trevligt:)

2011-07-06 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0