Finders keeper eller??

min kompis hittade för en tid sedan en kanin på parkeringen här vid mig och tänkte först ta hem den men pga att hennes mamma skulle bli tokig så fick den bo hos mig.
ville egentligen inte ha den först men kunde ju inte släppa tillbaka den ut nu när vi fick tag i den.
nu efter ett tag har gått har jag ju total förälskat mig i den.
barnen hade lite problem med vad den skulle heta, dottern sa direkt att den skulle heta melvin och sonen tyckte erik men eftersom dom inte kunde samsas så bestämde jag att den skulle heta stampe som min kanin som jag hade när jag var mindre.
har försökt leta reda på ägaren men utan framgång så nu undrar jag.
Är det någon som vet vem som saknar sin kanin???
skriv isåfall i bloggen så fixar vi det.Vill ju trots allt inte tjuva någon annans kanin.

Kommentarer
Postat av: David Lindström

Stampe är ett fint namn det, så hette min kanin som jag hade för 15 år sen:)

2011-07-08 @ 13:55:24
Postat av: therese gustafsson

ja de tycker jag med och tyckte att det passade honom faktiskt:)

2011-07-08 @ 14:15:51
URL: http://tesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0