Galen vecka...

Minst sagt.....Har farit runt hit och dit med och utan barn och det har varit så otroligt kul och med mycket roliga människor:)
MÅNDAG- hade bästaste "L ROCK" på ett snabb besök

TISDAG-
var och lyssnade på angelica och marcus vid kolhuset i gimo med barnen och miss J
ONSDAG-
Först blev det en återträff med min kära tessan, hennes son och mina barn och sedan åkte vi och Lyssnade på erik saade i östhammar med mamma mina barn och min bror
TORSDAG-Försök till Grillning med mr A, miss J och Cassie och barnen
FREDAG-
Peter jöback och cookies N beans i österby i sällskap av mr D där jag träffade och stötte på några bekanta ansikten
LÖRDAG-
grattade lillebror på sängen som fyllde 13 år idag med mamma och min dotter, sedan Vernissage på förmiddagen i harg med mr D och min dotter av fredric börjesson http://progressingartworks.blogg.se/blogg/?tmp=16152408 och hans otroliga alster, sedan kom det ett gäng med barn som jag var barnvakt till och vi fikade hos min mamma för att fira min bror med släkten.sedan tvätta jag och fick plaskdamm i tvättstugan som resulterade i ett samtal till skadeservice för åtgärd. resten av kvällen kommer att ägnas till en massa annat fix för resa till valö:)
kommer bli borta i några dagar nu så fortsätter blogga när jag kommer hem lr så blir det sms bloggning under kvällarna när alla barnen somnat, vi får se.....ska försöka lägga ut lite bilder och eventuellt en film ifrån veckans äventyr oxå:P kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0