Miss i planeringen.....

ja fredag idag då:)
sonen har precis åkt till sin pappa som ringde och väckte mig 1 timme innan han sa att ha skulle,men aja...
uppe och påklädd:P haha
kan ju säga att jag hade en kille som mådde så bra imorse innan han åkte till pappa....
kan ju bara säga att han var nära till tårar när jag berättade att pappa var i uppsala och ännu närmare till dom när han var i alunda.....
hans lilla underläpp började skaka lite och det var ju nästan att en annan oxå blev lite gråtmild när man såg hur glad han var.....
kan ju säga att det var underbart att se hur glad han blev när han såg pappa och fick krama om honom:)
så nu blir han borta tills på söndag och lilltussan kommer hem om någon timme och busar:)¨
blev ju som sagt lite fel i planeringen vad gäller dottern men kan ju säga att det blev ganska bra till sist ändå....
så jag är nöjd och tror att mina kids oxå är det:) det är huvudsaken:)
får se om det blir en vända till mormor idag med dottern då och förshoppningsvis så är min moster oxå där...
nej nu ska det bli en cigg och en kaffe hej svejs:)

Kommentarer
Postat av: lina börjesson

Du är en stjärna!!



Du har kommit så långt i ditt liv på så liten tid och att läsa dina tankar runt besluten om barnens pappor gör mig så glad.



Du sätter barnens behov och känslor först och du kommer få det tusen åter i deras leenden.



Var stolt över den känslomässiga resa du gjort och över den kvinna/mamma du är idag, för det är jag. Inte många skulle klarat att genomföra så många förändringar på så kort tid som du har gjort.



Alla har vi våra brister i våra roller som föräldrar, partner, släkt, vänner och människor. Men vad vi gör av det är det som räknas och du har verkligen "vänt på steken" och det är något jag beundrar hos dig!

'



Kramiz

2011-07-01 @ 14:16:15
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0