tankar blir till tårar

Några dagar hos mina underbara vänner:)
känner nu när jag är hemma igen hur underbart det är att få komma ut till dom och hälsa på, vet att jag säger det varje gång men kan inte släppa det helt enkelt:)
dock hade jag lite blandade känslor när jag skulle lägga mig igår kväll. låg i soffan som jag själv beslutat att jag skulle sova på, trots att det fanns en säng för mig att sova i men  för att inte störa någon när jag springer ut för att röka under kvällen valde jag soffan.
dom här dagarna har tanken varit att jag skulle vara barnvakt men det blev bara under gårdagen.
det var faktiskt riktigt kul med en massa barn, totalt skulle det vara 5 barn som jag skulle ha där med mina 2 inräknade:P
men den äldsta drog iväg till en kompis så det blev bara 4, men det gick ju bra det oxå:) haha
trots ove sundberg besök och allt........
igår kväll så låg jag och "L ROCK" i varsin soffa och tittade på one tree hill och efter några avsnitt så somnade hon.
Jag har under dessa kvällar haft en hemsk huvudvärk och jag vet inte riktigt vad det beror på men jag hamnade i mina tankar och av någon anledning så slutade detta i tårar och när dom började rinna ner för min kind så gick jag ut för att röka och då bröt jag ihop.
Tack och lov för MR A, jag messade honom och tack och lov var han vaken och fick mig att må lite bättre så att jag kunde somna. jag är så otroligt tacksam för att han alltid finns där för mig oavsett tid på dygnet.
nu menar jag inte att jag inte har någon annan att prata med jag vet att det finns flera jag hade kunnat messa och jag kunde faktiskt ha väckt "L ROCK" och jag vet att hon hade pratat med mig men tyckte att hon skulle få sova.
av någon anledning så är det extra skönt att få prata av sig med olika vänner ibland om olika saker, man sprider ut tankarna lite.
Jag började ifrån ingenstans att bara gråta, det gick inte heller att stoppa, dom bara gled ner för min kind och uppstod ifrån ingenstans.
exakt varför och vilken av alla tankar som ledde mig till tårar vet jag inte.
Hur som helst så blev det så men efter en stund så gick det över men huvudvärken satt fortfarande i,tyvärr:(.
detta är för mig väldigt personligt och privat då jag inte ens berättat om det för "L ROCK" förutom här i bloggen.
varför det har blivit så beror på att jag har svårt att uttrycka mig i tal och visste helt enkelt inte hur jag skulle tala om det för henne, jag är iof inte så bra på det i skrift heller men det har sina fördelar även om detta av erfarenhet kan leda till missförstånd.
När jag skriver ner det jag känner, tycker och tänker så kan jag få det ur mig men oxå glömma bort det och lägga det bakom mig.

Dotterns pappa ringde precis och idag hade han tydligen en bra dag eller så berodde det på sättet som jag bemötte honom men han var faktiskt riktigt trevlig när jag pratade med honom. han har lite planer som krockar med veckorna som är planerat att han ska ha våran dotter och var nu intresserad att byta någon så att  allt skulle klaffa för honom.
har även tagit hand om en son i feberyra/sleepwalking tillstånd. Dessa har varit ganska vanliga hos oss men på sista tiden har dom faktiskt börjat komma mer sällan. men när feber lurar så slår det aldrig fel med dessa förbaskade drömgångar.
min älskade son......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0