Vill inte

Jaha då händer det som jag inte ville skulle hända:(
Dotterns pappa bråkar om att han vill att jag ska skriva under tillstånd så att han kan göra ett pass åt våran dotter....
Han vill ta henne till sitt hemland så att hon får träffa sin farmor och farfar och alla andra släktingar....
Det förstår jag ju så klart att han vill, hade jag oxå velat.........
Men jag är livrädd att han ska stanna där och vägra ta tillbaka henne......
oron beror ju på att jag inte vet hur deras utlämnings lagar ser ut och det skrämmer mig....
domaren lr åklagare sa ju att det skulle vara ett senare bekymmer alltså något som vi skulle diskutera senare längre fram när pluttan blivit större men det har han tydligen glömt......
nu vet jag inte vad jag ska göra:(
vill ju inte att hon ska åka men vill inte dra en vända i rätten igen heller nu när vi kan prata utan att skrika och komma överrens om det mesta.....
men just nu tänker jag inte skriva på något papper förrens jag vet hur utlämnings lagarna ser ut....gör jag fel?????
för mig känns detta helt rätt......

Kommentarer
Postat av: David Lindström

Känns det rätt så är det rätt

2011-07-06 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0