Dom som trillar mellan springorna!!!!

Det är konstigt egentligen hur många vänner som trillar mellan springorna när man får barn och när åren går så tappar man kontakten......
antagligen är det brist på ansträngning från båda hållen för att försöka bibehålla dessa vänner, men detta har oxå fått mig att fundera....
då jag är glad och nöjd med dom som fortfarande står vid min sida så slår tanken mig....
dom som trillade mellan springorna lr som bara drog sig tillbaka lr dom som man pga diverse tjafs har lämnat bakom sig.....
vart tog dom vägen???
jag säger inte att jag inte saknar dom stunderna vi hade tillsammans och dessa vänskaper bara det att dom som står vid min sida i vått och torrt,dom är alla guld värda......
det finns dom jag inte så ofta träffar och som jag saknar och tänker på "from time to time" sen  finns det dom som jag tjafsat med men som jag oxå kan ha i tankarna för helt ärligt trots våra tjafs och menings skiljaktigheter så bryr jag mig faktiskt om dom fortfarande och vill dom inget illa.....vad dom än tror.......
jag är iaf glad att jag idag har dom vänner jag har och några av mina tidigare "ytliga bekanta" har idag kommit att bli mina vänner och det hoppas jag att dom vill fortsätta att vara:P
kort och gott jag är oerhört tacksam för alla mina vänner som jag har och tycker om dom alla oerhört mycket......
under årens lopp har jag kommit några av dessa vänner oerhört nära och det är oxå någonting som jag är glad för....
jag vet att jag har alla mina vänner i ryggen om det är något.....
tack alla mina underbara vänner för att ni finns:)
Det är konstigt egentligen hur många vänner som trillar mellan springorna när man får barn och när åren går så tappar man kontakten......
antagligen är det brist på ansträngning från båda hållen för att försöka bibehålla dessa vänner, men detta har oxå fått mig att fundera....
då jag är glad och nöjd med dom som fortfarande står vid min sida så slår tanken mig....
dom som trillade mellan springorna lr som bara drog sig tillbaka lr dom som man pga diverse tjafs har lämnat bakom sig.....
vart tog dom vägen???
jag säger inte att jag inte saknar dom stunderna vi hade tillsammans och dessa vänskaper bara det att dom som står vid min sida i vått och torrt,dom är alla guld värda......
det finns dom jag inte så ofta träffar och som jag saknar och tänker på "from time to time" sen  finns det dom som jag tjafsat med men som jag oxå kan ha i tankarna för helt ärligt trots våra tjafs och menings skiljaktigheter så bryr jag mig faktiskt om dom fortfarande och vill dom inget illa.....vad dom än tror.......
jag är iaf glad att jag idag har dom vänner jag har och några av mina tidigare "ytliga bekanta" har idag kommit att bli mina vänner och det hoppas jag att dom vill fortsätta att vara:P
kort och gott jag är oerhört tacksam för alla mina vänner som jag har och tycker om dom alla oerhört mycket......
under årens lopp har jag kommit några av dessa vänner oerhört nära och det är oxå någonting som jag är glad för....
jag vet att jag har alla mina vänner i ryggen om det är något.....
tack alla mina underbara vänner för att ni finns:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0