genomskådar masken!! min vän....

jag har en vän lr ja många vänner men denna vän är speciell på alla sätt och vis......
i vardagen frågar vi dom vi möter -hej hur mår du??? och vi svarar något i stil med -jodå det rullar......
denna vän kan se på mig och genomskåda mitt påklistrade leende och ställa frågan som alla fasar inför lr inte är beredda på att ta följderna efter att ha ställt......
denna fråga är enkel men jag bävar inför den....
- hur mår du egentligen????
jag bröt ihop totalt...jag satt hemma hos denna vän och grät floder och kunde verkligen inte få tårarna att sluta komma hur gärna jag än ville.....hon lyckades på en 10 dels sekund bryta ner min skyddsmur och hon plockade upp resterna oxå.......
hon såg på mig att något inte stämde och bröt ner mig totalt och detta var precis det jag behövde.....efter detta är det ingen annan som vågat utom hon.....
jag beundrar detta hos henne.....
hon är min stora idol och förebild här i livet ...jag vet att hon inte är mer än människa men för mig är hon såååååååååååå otroligt mycket mer....jag tror inte hon själv förstår hur mycket hon betyder för mig och hur glad jag är för att få vara henne vän....

Kommentarer
Postat av: lina

Du är en vacker, klok och underbar människa !

glöm aldrig det!

Du har klarat mer än vad många inte ens skulle orka fantisera om att klara !

Du är en underbar vänn !

2011-06-22 @ 00:39:04
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: jag

tack hjärtat :) det betyder mycket att höra:)

2011-06-23 @ 11:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0