Känsla av tomhet och ensamhet!!!!!

på sista tiden så har jag från en dag till en annan haft en klump i magen och en liten känsla av att jag är ensam....
visst jag har mina barn och dom är mitt allt även om dom driver mig till vansinne ibland.......
när jag omges med folk under dagen känner jag ingenting av detta men på kvällen så smyger det sig på och vad jag än gör så återkommer denna känsla......
av någon anledning så har jag en tomhet i mitt liv.....javisst jag är singel men jag har alla mina fina och underbara vänner och familj men ibland så räcker det inte riktigt till.......
jag vet att jag alltid har mina vänner till hands när jag behöver dom och kan ringa dag som natt, men av någon anledning så kan jag inte förmå mig att ringa.....
tidigare kom dessa dagar av otillräcklighet och ensamhet ytterst sällan men nu kommer dom allt oftare:(
jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra och börjar helt ärligt bli lite smått rädd.......
ska detta fortsätta i all evighet?????????

Kommentarer
Postat av: Lillemor Nordström

Nä det kommer inte att fortsätta i all evighet, men det känns så just när man är inne i det.

Det kan komma i flera omgångar. Jag har också känt så, men på något underligt sätt lyckas man ta sig vidare.

Och ensam är du ju inte. men man kan verkligen känna så.

Jag är väldigt stolt över dig, och till alla säger jag det också.Hahaha det trodde du inte:)

Fattar inte hur du orkar.... pluggar kämpar med barnen och haft så jobbigt med både din egen och deras pappor. Och nu har du fixat en blogg också. Fan vad duktig du är:) Sträck på dig och var stolt över allt du gör:) Puss & Kram från mig

2011-07-01 @ 20:02:04
Postat av: therese gustafsson

tack mamma nej det trodde jag nog inte att du gjorde men det var kul att höra.....

ja man får helt enkelt kämpa sig igenom vissa dagar för barnens skull och blicka framåt.....

för till slut så blir det faktiskt bättre....kram

2011-07-02 @ 23:20:34
URL: http://tesecrets.blogg.se/
Postat av: Lillemor Nordström

Ja det blir bättre till slut:) Men livet går upp och ner hela tiden:) Puss & kram

2011-07-06 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0