Midsommarhelgen!!! :)

Denna midsommar helgen har varit underbar, visst när man och om man tittade på mig så kanske det inte såg så ut men har suttit i mina egna tankar och tänkt en del.
Funderat kring livet lite och alla dess små underbara ting kanske i mitt fall rent av skulle vara 3. kan tänka mig att många personer som inte riktigt vet vad jag syftar på just nu men då får man helt enkelt fråga.
När jag såg alla dessa par fick det mig att sakna någonting jag inte har och inte haft på länge, det var inte något speciellt par som fick mig att tänka så utan denna tanke kom i största allmänhet.
Att ha varit ensam ett antal år lr ja iaf att inte ha någon officiellt har haft sin charm men oxå fått mig att inse hur ensam jag egentligen är. Detta trodde jag att jag hade kommit till ro med med det verkar som att jag kanske inte har det trots allt.
Det är ju inte såå jäkla enkelt rent ut sagt att hitta någon som uppfyller dom krav jag har tack vare att jag har mina barn att tänka på oxå, nu menar jag inte att jag hade nöjt mig med vad/vem som helst utan dom, men det hade kanske till viss del varit enklare.
Jag ser alla dessa par och känner att jag saknar någon i mitt liv.
Dessa dagar som jag har varit borta har varit otroligt avslappnande, trots alla barn och allt liv som trots allt funnits runt mig. för mig har det varit rena rama avslappnings semestern.
När man läser detta kanske det inte verkar som att min midsommar har varit bra men det har den:)
Har pratat och umgåtts med mina vänner och träffat lite nya människor och låtit barnen vara ute och leka.
vi har ätit god mat, varit i gott sällskap, haft filmstund med one tree hill avsnitt, njutit av vädret,druckit kaffe och bara varit mig själv och haft det underbart helt enkelt:) och jag har fått mysa med en 6 månaders bebis:) såå mysigt och hon är ju såå söt så man smälter.....
nu känner jag mig som en ny människa:)
tackar alla mina kära vänner för en underbart trevlig, mysig och kanon helg och hoppas att ni inte ledsnade på mig under helgens alla knasiga hyss och kommentarer denna blondin lyckades med:P haha hoppas inte det.......

Kommentarer
Postat av: Lina Börjesson

tack du för en grym helg!! Kramiz!

2011-06-28 @ 11:34:08
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: jag

tack själv hjärtat det var underbart:) tack så mycket för allt:)

2011-06-28 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0