oväntat besök....

Idag efter att jag varit och hämtat barnen ringer min tele och till min förvåning var det min dotters pappa som undrade om han fick komma in och träffa arzu,så jag svarade att det var väl okej men att hon skulle bli ledsen när han åker men det gick faktiskt bra...jag behöll lugnet och pratade som vanligt och allt gick jätte bra...vilket chockade mig men det är en annan historia men jag är faktiskt glad att det gick så pass bra som det gjorde detta är stor skillnad från förra året när vi försökte prata med varandra....då blev det bara tjafs och vi gapade och skrek åt varandra så jag är glad:)...dottern blev glad över att få träffa pappa och det är det som spelar roll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0