Supernatural maraton!!!

Ja, då blev det ett mysigt litet maraton igår:) såå underbart.....
det fick mig att tänka på förra sommaren när vi tittade på heroes på dom härliga sommarkvällarna:) det var tider det......
vi hade vårat lilla gäng som kikade så fort tillfälle gavs......
igår så tittade vi på supernatural som ni redan har förstått av överskriften....
några nya i gänget men oxå personer ifrån förra sommaren hänger kvar.....
egentligen lite för läskigt för min del men det gick bra till slut....
det som skrämde mig mest var ett avsnitt om en tjej som dök upp i en spegel när unga tjejer lekte "svarta madam" dvs bloody mary och det var lite obehagligt faktiskt.......
men efter att ha tittat på lite annat innan jag skulle sova så gick det att somna ganska bra faktikst......
dock så skulle lampan i hallen tändas då jag blir rädd för mörkret när jag sett något jag tycker är läskigt MEN det gick inte så bra då den hade tajmat att gå sönder just precis då:(
förhoppningsvis blir det fortsättning på detta supernatural tittande ikväll....
hoppas hoppas trots att det är läskigt....tack och lov för filtar och en killkompis att gömma sig bakom.....:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0