Torsdag.......fåglarna flyger ur boet för en helg....

Ja, idag var det torsdag igen då och dottern åker till sin pappa:)
imorgon åker förhoppningsvis sonen till sin pappa oxå:)
det var ju ett tag sen sist som han åkte, och jag hoppas verkligen att han dyker upp som han har lovat för leos skull....
det värsta jag vet är att se mina barn besvikna.....
han har sett fram emot det här så länge nu och jag vill verkligen att han ska få träffa och umgås med sin far, även fast han och jag kanske inte alltid drar jämt.....
det har ju varit lite tomult artat mellan oss den senaste tiden och även under åren som vi var tillsammans.....

denna helg kommer jag att vara helt barnledig och den kommer att tillbringas genom att städa hela morgon dagen ta en tur till min kära mormor som jag lovat hur länge som helst nu att hälsa på men aldrig lyckats ta mig tid till att göra så nu är det god tid:)
om jag får som jag vill senare på kvällen så hoppas jag på lite filmmys för en perfekt avslutning på kvällen...
resten av helgen ska jag passa på att ta det lugnt och ta dagarna som dom kommer...så är det någon som vill umgås så får ni gära slå en liten pling:)

i några av dom tidigare inläggen så har jag ju varit lite negativ till hur jag har känt och mått och sådär men just nu måste jag få säga att jag mår bra och är nöjd med mitt liv....mina barn mår bra och är glada över att få åka till sina pappor vilket gör att även jag är glad och nöjd:)

jag har kanon vänner som finns runt omkring mig och fyller mina dagar med skratt och må bra känslor:) kan inte bli så mycket bättre just nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0