idag på väg hem ifrån praktiken stannade v...

idag på väg hem ifrån praktiken stannade vi just där,där jag åker förbi varje dag jag har praktik inne på ackis.. det är lika svårt varje gång jag åker förbi men kan ändå inte låta bli att titta.. jag saknar dig oerhört mycket.. jag tänker ofta att jag ska ringa dig o höra hur det är med dig o fråga om vi ska hitta på nått,i nästa sekund kommer jag på mig att det inte går.. vissa dagar är extra svåra o jag går med gråten i halsen o tänker tillbaka o kan till slut inte hålla tårarna tillbaka.. dom rinner längst med mina kinder,det hjälper inte men det lättar för en kort stund.. jag o resten av familjen grillade för ett tag sen,jag kunde inte ens vara ute o titta på när maten tillagades som jag brukade,när du grillade och var såå otroligt snäll o hjälpsam.. jag saknar dessa små saker. att prata medans du tar över grillen för att jag inte kan.. jag saknar dig o att få skriva med dig.. att prata om hur dagen varit o vad du gjort.. sitta hela gänget o titta på film ihop o bara umgås..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0